H.A.N.D.S. GAAT LANDELIJK!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu H.A.N.D.S. GAAT LANDELIJK!! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu

H.A.N.D.S. GAAT LANDELIJK!!

Blijf op de hoogte en volg Jenni en Philip

25 Februari 2014 | Nederland, Hilversum

Vanavond 25 februari gaat H.A.N.D.S. landelijk!!
Op radio 5 worden wij door Bettine Vriesekoop geïnterviewd over de stichting en het mobiele oog kamp van december 2013 in het programma OBA live van de B.O.S. (Boeddhistische omroep).
De uitzending is van 19.00 uur tot 20.00 uur, zoals gezegd op radio 5.

Via de pc kan je ons ook live zien en horen via deze link: www.obalive.nl

Via de radio kan je ons horen op de middengolf 747 AM en natuurlijk via de kabel.
De uitzending komt vanuit de openbare bibliotheek van Amsterdam en is voor publiek toegankelijk.
Zie ook volgende link: http://www.obalive.nl/default.aspx?lIntEntityId=2255
Later ook nog te beluisteren via radio on demand op de site www.obalive.nl