Happy Dashain - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu Happy Dashain - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu

Happy Dashain

Door: handsnepal

Blijf op de hoogte en volg Jenni en Philip

16 Oktober 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo Allemaal,
Vandaag, zaterdag, hebben we een regendag gehad. Niet koud maar wel nat. Tevens een paar uur bezig geweest om de grote rugzakken te pakken die het hoofd van de school voor ons meeneemt naar Golphu Bhanjyang. Morgen zijn wij bij hem thuis uitgenodigd om Dashain te vieren met de hele familie. Een hele eer, want het is net zoiets als kerstmis met de familie. Wij hebben wat suiker gebakjes en fruit gekocht om mee te nemen. Zal erg speciaal worden! Maandag gaan we dan eindelijk aan de trek beginnen langs en over het mooie Gosainkund gebied tot ongeveer 4800m hoog. Na een dag of 9 zullen wij dan in Golphu Bhanjyang aankomen en kan het grote avontuur beginnen. Wanneer wij weer de mogelijkheid hebben een update te schrjven, zullen wij dat zeker doen. Maar hebben geen idee wanneer dat zal zjn. Voor nu de groeten van ons en tot een volgende keer.
Philip en Jenni.

• 16 Oktober 2010 - 14:31

Marlies En Maria:

Veel plezier morgen. gelukkig dat jullie hem te pakken hebben gekregen. pfft, een hele opluchting. Geniet van alles en van de trek. Veel liefs, marlies en maria

• 16 Oktober 2010 - 14:43

Truce:

Ik hoop dat je kunt genieten van het "feessie"
    morgen.
    Succes met de volgende trip.

• 16 Oktober 2010 - 15:31

Marion & Nico:

Jammer van de regen, maar na regen komt.....
    Dat hoop ik dus, een beetje redelijk weer. Wat leuk dat jullie uitgenodigd zijn voor zo iets speciaals, als kerst. HI HI HI ,een beetje vroeg hoor maar ja het is ook NEPAL.
    Eet smakelijk en een mooie wandeling. We hopen weer snel wat te Lezen.
    Liefs Nico & mezelf

• 16 Oktober 2010 - 17:23

Marja:

Net terug uit Frankrijk en snel even kijken of jullie al wat hadden geschreven.
    Effe checken Jenni!
    Gelukkig goed, maar wat turbulent, aangekomen dus. Maar dat hoort bij Nepal, weet je gelijk weer dat je er bent. Zwaai even voor me naar de Himalaya en heel veel plezier tijdens jullie trekking.
    En wat een fantastisch bedrag om mee te starten! Ik blijf vanaf hier mijn best doen om fondsen voor jullie te werven :)
    Liefs Marja

• 17 Oktober 2010 - 12:01

Inge En Bert:

Hoi hoi hoi,
    Veel plezier vandaag bij het feest,en succes bij de trek morgen. Geniet van de speciale momenten!! Liefs van ons allemaal.xxx

• 17 Oktober 2010 - 16:12

Richard:

Heel leuk, zo"n speciale uitnodiging, maar ja jullie zijn ook speciaal, toch?
    Gisteren feestje van Boris (18)gevierd, was weer vanouds gezellig, moest helaas wat vroeger weg, werkunnnnn!!
    Veel succes met de trek, maak mooie foto"s en mail ze door als je kan!!
    Heel veel plezier, en geniet van het onmens mooie landschap, soms mis ik het ook weleens, groetjes van Caressa en Pamela en mij uitereaard!!!!

• 17 Oktober 2010 - 16:16

Peter En Wil:

Leuk, om weer een bericht van jullie te lezen,succes,met alles, en een dikke knuffel.

• 18 Oktober 2010 - 17:42

Roy En Janette:

Heerlijk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Had dat vrijdagochtend snel nog gezien (dus weer geen tijd voor antwoord), voordat wij een lang weekend naar Duitsland gingen, vanmiddag thuis. Ook leuk, maar heel wat suffer dan Nepal!! Ga ervan uit dat Marion gelijk heeft, na regen komt.....Makkelijk dit, geen poste restante meer :-) Ik hou de site in de gaten en hoop dat jullie een hele fijne trek hebben gehad en goed zijn aankomen.
    XX Roy en Janet

• 19 Oktober 2010 - 07:53

Berichtje Uit Weesp:

Hoi reizigers,

Jullie lezen dit natuurlijk pas na de trekkerstocht. Leuk om dit allemaal te lezen. Hoop dat jullie je goed voelen en alle stress weg is. Wij zijn een weekend met Roy en Janette weggeweest en was erg gezellig. Ben nu alleen snipverkouden, tja dat krijgen wij weer. Het is ook aardig koud in Nederland. 10 graden ! Hoop gauw weer iets van jullie te horen !

Liefs, Karin en Fred xx

• 19 Oktober 2010 - 09:19

Helena En Robert:

Hopelijk zijn jullie nu aan de trek begonnen en genieten volop. We zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen.
    De foto's zijn nu al veelbelovend. Een echte droom wordt nu verwerkelijkt,he?
    Veel liefs en succes

• 27 Oktober 2010 - 08:48

Alie En Steef:

Haaj!!Nou eindelijk kwamen wij op deze site want ik krijg geen mailtjes als er berichten van jullie zijn:( maar k hou m nu in de gaten hoor!! Klinkt allemaal gaaf hoor! Nou succes!! Dikke kusss van steef en alie

• 28 Oktober 2010 - 16:00

Michelle En Chris:

Echt cool, dat jullie op die hoogte geweest zijn, we verwachten natuurlijk wel mooie foto's als jullie 23 maart weer thuis zijn :-)

Veel plezier en een dikke kus

• 30 Oktober 2010 - 10:20

Michelle:

Hey zus,

Ik krijg ook geen bericht als ze weer een nieuw bericht hebben geplaatst, dus gewoon af en toe even kijken.

Kus