Nieuwe foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: handsnepal

Blijf op de hoogte en volg Jenni en Philip

13 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

We hebben nieuwe foto's geplaatst in mijnalbum.nl.
Hieronder staat de link die echter niet goed werkt.
Dus het beste isom de hele link (niet alleen het onderstreepte gedeelte) in je browser in te typen en dan kom je er wel.
vergeet ook niet om Jenni's deel 3 te lezen.

Link:http://www.mijnalbum.nl/Album=VBWUFZDO
groeten Philip en Jenni

• 13 Februari 2011 - 06:57

Truce:

Wat gaat de tijd toch snel.
    Jullie trip zit er bijna op.
    Ik geloof wel dat jullie moe zullen zijn.
    Maar je hebt toch de trip( en werk) van je leven gehad ( tot nu toe)).
    Dank voor jullie verslag.

• 13 Februari 2011 - 08:46

Peter En Wil:

Lieve mensen, wat fijn om weer wat over jullie belevenissen te vernemen,prachtige foto,s ook Heel veel liefs van ons.

• 13 Februari 2011 - 19:18

Karin En Fred:

Wat een prachtige foto's ! Eindelijk. Er was dus iets mis want wij zagen alleen maar steeds een paar foto's.
    En wat een schattige kindjes, ze zien er uit om op te eten ! Geniet nog,
    Liefs xxx

• 14 Februari 2011 - 08:35

Ghislaine:

Zo leuk om al jullie verhalen en foto's hier tussen het dagelijks werk door binnen te krijgen
    We genieten mee hoor !

• 14 Februari 2011 - 09:42

Liesbeth:

Nog 37 dagen zie ik staan, nog een hele maand te gaan! Ben benieuwd of die sneeuw die jullie graag willen er al is, zo te zien op de foto's wel. Groetjes, Liesbeth
    PS ik zag een foto van Jenni met een lief, klein, geitje. Hebben jullie die gekocht voor een van jullie vrienden daar? Ik heb het al geprint en aai hem (haar?) iedere dag en duim dat het een fijne oude geit mag worden!

• 22 Februari 2011 - 10:23

Marja:

Jenni GEFELICITEERD

• 24 Februari 2011 - 23:04

Caroline:

Have really enjoyed reading all your diary entries this evening Jenni. Can't do this at work so glad for a free evening today Feb 24