Filmpje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu Filmpje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Jenni en Philip - WaarBenJij.nu

Filmpje

Door: handsnepal

Blijf op de hoogte en volg Jenni en Philip

10 Juli 2011 | Nederland, Hilversum

Hallo beste lezers,

Eindelijk, na 3 maanden wachten op reparatie van de video camera, hebben wij een 11 minuten durend filmpje op YouTube kunnen plaatsen over onze werkzaamheden aan de school in Golphu Bhanjyang. Misschien leuk voor jullie om te zien wat wij met een deel van de sponsorgelden hebben gedaan. Wellicht komt er binnen een paar weken nog een langer filmpje op onze eigen website, waar dan ook onze andere werkzaamheden en projecten te zien zijn. Om het korte filmpje te zien ga je naar www.youtube.com en typt dan in 'hands in golphu' en dan zie je het filmpje. Je kunt ook de onderstaande link aanklikken en dan ben je er meteen.
Wij hopen dat jullie het leuk vinden! Groeten van Jenni en Philip.
LINK: http://youtu.be/R4dWW7m4__Y

• 10 Juli 2011 - 13:15

Truce:

Beste mensen, Ik heb ademloos naar het filmpje zitten kijken.
    Wat een moet en doorzettingsvermogen!
    petje af.

• 10 Juli 2011 - 15:33

Rita :

Geweldig om deze samenvatting te zien. Beelden zeggen meer dan woorden. Jullie kunnen trots zijn op wat jullie bereikt hebben. En ik ben trots op jullie!!!

• 11 Juli 2011 - 07:17

Monique :

Geweldig wat een bergen hebben jullie verzet een hele diepe buiging.
    Liefs

• 11 Juli 2011 - 09:30

Steef:

Super gaaf is het filmpje geworden! Die intro is nog steeds zo mooi. En echt super om nu alles in het echt te hebben gezien!!! Top gedaan!!! Dikke kusss

• 11 Juli 2011 - 14:02

Marja:

Geweldig, diep respect!

• 11 Juli 2011 - 20:38

Bernard:

mooi filmpje, heb er met plezier naar gekeken.

• 12 Juli 2011 - 06:53

Ed:

Petje af !!!
    Geweldige film en ook een geweldig resultaat !!!

• 16 Juli 2011 - 09:26

Karin:

Wat een prachtige samenvatting, heb echt met bewondering zitten kijken en zoals al gezegd in een eerdere reactie, beelden zeggen inderdaad meer dan woorden. Ongelofelijk mooi, wat jullie gerealiseerd hebben WAUW !

• 17 Juli 2011 - 20:36

Marion:

Wat een fantastische film. Het geeft een heel goed beeld hoe veel moeite en doorzettings vermogen jullie hebben gehad. Het resultaat mag er wezen. Mooie beelden en muziek.

Heel goed gedaan Philip. en Jenni

• 29 September 2011 - 20:12

Anne:

Prachtige foto's, leuke informatieve film, door prachtige mensen! Enorm respect voor jullie doorzettingsvermogen.